Nasiona Marihuany Amnesia Haze Auto

Dostępność:duża ilość
Wysyłka w:24 godziny
Cena:20,00 zł 20.00
ilośćszt.
Zyskujesz 0 pkt [?]
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Ocena:(1705) 4.81706
Kod produktu:5506

Nasiona Marihuany Amnesia Haze Auto opis produktu

Amnesia Haze Auto

Co wiemy o tejże odmianie?

Amnesia Haze Auto to odmiana kwitnąca automatycznie. W odmianie tej przeważają geny pochodzące z Sativy. Dzięki temu mamy do czynienia z roślinami znacznie większymi, a niżeli w przypadku standardowych automatów. Do tego wszystkiego rośliny te są dużo bardziej produktywne. Amnesia Haze Auto potrzebuje od samego startu jakieś siedemdziesiąt do góra osiemdziesięciu dni. Zbiory z jednej sztuki mogą wynieść nawet do stu pięćdziesięciu gram. Topy tejże odmiany są:

- duże,
- gęste.

Wersja kwitnąca automatyczne jest zbliżona bardzo w działaniu do wersji normalnej Amnesia Haze. Najważniejszy smak jak i także zapach.

Ogólnie rzecz biorąc w odmianach wszystkim, zatem w tym także w Amnesia Haze Auto także. Jeśli chodzi o zapach w tejże odmianie to jest on bardzo intensywny. Doprawiony jest nieco ostrzejszymi kadzidłami jak i także akcentami. Zaś smak jest typowo haze’owy i ma dodatek nut słodkich cytryn jak i także nut bardzo pieprznych. A co z efektami? Po odmianie tej mamy do czynienia z intensywnym oraz długim hajem. Ma wpływ mocno mentalny. Nie zapominajmy o kwestiach medycznych. Na pewno odmiana ta nie należy do odmian marihuany typowo medycznych. Dzięki relaksującym właściwością sprawdza się idealnie wręcz w mięśniowym napięciu. Mamy tutaj także do czynienia z działaniem uspokajającym jak i także działaniem przeciwbólowym. Nadaje się jeśli chodzi o wahania nastrojów jak i także stany depresyjne. Uważać musimy jednak na konkretną jej moc. Może doprowadzić nas do efektu naprawdę nokautującego.

Amnesia Haze Auto to odmiana jednego z lepszych breeder'ów na rynku. W uprawie nasza odmiana potrzebuje w warunkach indoor 10 - 12 tygodni od wysiewu do zbioru. Jak przystało na typową Sativę, jej rozmiar jest imponujący - wysoka roślina z szerokimi liśćmi i długimi topami. Wielkość jej to 50 - 100cm oraz imponujący jak na wydanie automatyczne plon rzędu 350 - 400g/m2. Topy są bardzo wysokiej jakości. Śmiało można ją polecić wszystkim niedoświadczonym hodowcom. Odmiana dla miłośników typowego Haze.

PRZEZNACZENIE: Indoor/Outdoor
GENY: Amnesia Haze x Ruderalis
TYP: Głównie Sativa
CZAS KWITNIENIA: 8–10 tyg.
PORA ZBIORÓW OUTDOOR: 11-12 tyg.
PLON (in/out): 350-400 g/m2 ; 130–180 g/roślina
WYSOKOŚĆ (in/out): 50–100cm ; 100–120cm
THC: 17%
CBD: średnie

1szt. - 20zł
3szt. - 54zł
5szt. - 85zł
10szt. - 160zł
25szt. - 387zł
50szt. - 750zł
100szt. - 1450zł

Dane techniczne z filtrowania - Amnesia Haze Auto

PRZEZNACZENIEAutomat (Indoor/Outdoor)
GENOTYPGłównie Sativa
PLONŚredni (350g-450g/m2 Indoor)
ZAWARTOŚĆ THC15-18%
CZAS KWITNIENIA8 - 10 tygodni
WYSOKOŚĆŚrednie (do 130cm)
FEMINIZOWANE NASIONATak

Amnesia Haze Auto - opinie

11 grudnia 2014

Prawdziwy smak Amnesi :)

21 marca 2015

moja pierwsza kolekcja zaczęła sie od tej odmiany i szczerze jestem zaskoczony :) nic dodać nic ująć poprostu wypas!!!! Napewno po nią jeszcze wrócę

7 maja 2017

Polecam sklep i tą odmianę, jeszcze nigdy mnie nie zawiodła:)

14 maja 2017

Opinia się należy sklep stanął na wysokości zadania. Dziękuje całej ekipie Taniesianie.pl Gorąco polecam:D

18 lutego 2018

Zdecydowanie polecam, moim zdaniem taniej nie kupisz nigdzie. Kupiłem za 128zł a dostałem tyle gratisów ze padłem na ryj (że tak powiem) Dostałem 2 nasiona gratis, 2 młynki firmowe jeden z royal queen seeds drugi z dinafem seeds, zapalniczkę, super bletki z filterkami, knot konopny, długopis i smycz. Do tego mase wlepek katalogi 6 producentów i dwie świetne gazety konopne, które są tak zajebiste i tyle się dowiedziałem że bardzo Wam za to dziękuje. Zdecydowanie polecam każdemu kto sie decyduje na nasiona.

20 marca 2018

Święty hejzik, super smak, kolekcjonuje kolejny raz, polecam i pozdrawiam

25 marca 2018

Wszystko Git bez dwóch zdań zdecydowanie Polecam

2 kwietnia 2018

Bo to amnezji smak Matka ziemia daje ją od setek lat Dziś jest nielegal brat Bo chcą zniszczyć to co kocha cały świat Pozdrawiam Ekipe TanieSianie :)

9 kwietnia 2018

Kolega polecił mi tą odmiane do mojego małego boxika, już ładnie 3 sztuki sie kolekcjonują, polecam bo szykuje sie dobra kolekcja

27 kwietnia 2018

Szybko, sprawnie i bezpiecznie, zero przypału, na majówkę lecimy, pozdro

25 maja 2018

Moge powiedzieć tylko jedno: CUDOWNA ROŚLINA

18 czerwca 2018

Wszystko ok, wysyłka była ekspres i dyskretnie, nasiona wystrzeliły wszystkie zdrowe do dziś

7 sierpnia 2018

Dostałem swoją paczuchę, mogę jak najbardziej polecić ze względu na bezpieczeństwo, czas, i bezpieczne zapakowanie!

16 sierpnia 2018

Out auto 50g na sztuke, jestem zadowolony, sezon dobrze zakończony, polecam, spoko sklep

10 września 2018

Zajefajny sklep, dziękuje za prezent i pomysł dla mojego chłopaka;) był bardzo zdziwiony ale mega zadowolony !!! Wiadomka dla czego hehe Polecam

10 września 2018

Najlepszy automat jak dla mnie, i tyle. Dzięki

24 września 2018

Lepszego automatu nie ma, sklepu również ze świecą szukać!!

7 października 2018

Polecam

16 października 2018

Przesyłka bosko zapakowana, uśmiałam się nieźle, wiecie o co biega. ;) Co do samej AH to średnia jakość, szczerze to zawiodłam się, no ale próbujemy dalej.

24 listopada 2018

Mega zajefajny sklep, dzięki za duża radość z waszych produktów ;)

25 listopada 2018

Jestem zadowolony a czasu dostawy zobaczymy co z tego wyjdzie

28 listopada 2018

Wszystko w jak najlepszym porządku. Tak jak w opisie. Gorąco polecam!!!!

29 listopada 2018

Jestem bardzo zadowolony, gratisy super! I jeszcze doatałem kupon rabatowy

5 grudnia 2018

Mega szybka dostawa. Profesjonalne podejście do klienta. Super gratisy. Wszystko elegancko zapakowane i zabezpieczone.

6 grudnia 2018

Zabrakło mi znaków do dokończenia opinii :) Przesyłka dotarła bardzo szybko, bardzo dobrze zapakowana wszystko tak jak powinno być teraz wiem że każdemu mogę polecić wasz sklep bo nikogo nie zawiedziecie bo jesteście profesjonalistami w swoim fachu Pozdro mordeczki !!!!

6 grudnia 2018

Dziekuje wam za mega dodatki .. Wszystko jak zawsze najlepszej jakosci ..

6 grudnia 2018

Na 100% Bezpiecznie ja zamawiam tutaj od 4lat i nigdy nie mniałem zadnej lipy

8 grudnia 2018

Mogę polecić te odmianę, fajne duże nasiona i przede wszystkim zdrowe ;) Piona !

6 stycznia 2019

Kozak odmiana zawsze na czas i nigdy nie zawodzi. Polecam

19 marca 2019

Super sklep,nigdy nie mialem problemow z pestkami a moc i efekt koncowy z roku na rok coraz bardziej mnie zaskakuje !!!

25 marca 2019

Najlepsza sativa jaką miałem, polecam zdecydowanie

5 kwietnia 2019

Świetna odmiana sprawdzająca się dla wymagających użytkowników :P Na imprezkę ideolo

8 maja 2019

Polecam zdecydowanie

30 maja 2019

Świetny sklep nasiona 100% nie ma się do czego doczepić polecam Amnesi smak

27 lipca 2019

Wysyłka bardzo szybka, kontakt wzorowy i znają się na rzeczy jak nikt inny. Pozdro dla Warszawy

4 sierpnia 2019

Zdecydowanie polecam bardzo stabilna odmiana, odporna a wynik końcowy zadowalający. Paczka bez przypalona, anonimowy nadawca !:)

11 sierpnia 2019

Przesyłka spoko, nasiona spoko, wszystko spoko.

18 sierpnia 2019

Nasiona dobrej jakości, szybko pękają i nie sprawiają żadnych kłopotów

1 września 2019

Również mogę polecić firmowa odmianę Amnesia Haze automatycznie kwiwniejącą.

1 listopada 2019

Nasiona najwyższej jakości, wszyscy moi Holenderscy Ziomale tak twierdzą!

23 listopada 2019

Prawdziwy Bestseller nie ma co dużo pisać, chyba każdy z nas miał albo słyszał o mocy Amnesi

15 marca 2020

Polecam każdej początkującej ;)

13 czerwca 2020

Amnesia haze auto the best. very good seeds. I recommend !!!

25 lipca 2020

1 raz się zawiodłem bo dostałem inne pesty, więc daje 3/5 bo szybka wysyłka i sklep ok . Tylko zamawiałem sprawdzone a dostałem jakieś niewypały....

9 sierpnia 2020

Sklep spoko, wysyłka również... Co do pestek duży znak zapytania, coś chyba poszło wam nie tak teraz bo połowa zero reakcji.

22 września 2020

Szybciutka dostawa i gratisy:)

13 czerwca 2021

Wszystko co najlepsze 1000procent

12 października 2021

Zamówiłem nasiona przybyły dam znać jak wyszło

*
Darmowa Dostawa
Darmowa dostawa (List polecony priorytetowy) już od 100,00 zł.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?Załóż konto
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl