Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

taniesianie.pl

Sklep internetowy działający pod adresem www.taniesianie.pl prowadzony jest przez Kanclerz Polska Sp. z o.o. z siedzibą: ul. Owocowa 10a, 40-158 Katowice, NIP: 9542822306, dokumentacja spółki przechowywana w: Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000877786, NIP: 9542822306, REGON: 387932896, kapitał zakładowy: 5.000 zł opłacony w całości, zwany „Sprzedawcą”.

Kontakt ze Sprzedawcą można uzyskać:

- pod numerami telefonu: +48 535 001 525 (godziny pracy Sklepu 9-17 w dni robocze, 10-14 w sobotę, opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient),

- korzystając z adresu poczty elektronicznej – sklep@taniesianie.pl.

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Ustala się następujące znaczenie dla słów:
    1. REGULAMIN – niniejszy regulamin,
    2. KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym,
    3. PRZEDSIĘBIORCA O UPRAWNIENIACH KONSUMENTA – osoba fizyczna posiadająca status przedsiębiorcy, wpisana do rejestru CEIDG, dokonująca Zamówienia w ramach swojej działalności gospodarczej, jednak bez związku z zawodowym charakterem tej działalności. Status ten dotyczy wyłącznie klientów mających miejsce dostawy lub siedzibę w Polsce.
    4. KONSUMENT – Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
    5. TOWAR, PRODUKT – rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży,
    6. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu,
    7. SKLEP INTERNETOWY (SKLEP) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.taniesianie.pl, za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie,
    8. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
  1. Przedmiotem działalności Sklepu jest sprzedaż produktów aktualnie znajdujących się w asortymencie oraz umożliwienie Klientowi składania Zamówień na oferowane produkty poprzez stronę internetową. Korzystanie z tej usługi możliwe jest po rejestracji i zalogowaniu się Klienta w Sklepie lub poprzez prawidłowo wypełniony formularz Zamówienia bez konieczności logowania się. Sklep umożliwia bezpłatne przeglądanie asortymentu Sklepu na stronach produktowych.

  2. Zamówić i odebrać nasiona może wyłącznie Użytkownik pełnoletni, tj. który ukończył 18 lat.

  3. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu pomiędzy składającym Zamówienie jako kupującym a Sklepem jako Sprzedawcą.

  4. Każdy Klient dokonujący zakupu produktów oferowanych przez Sklep jest obowiązany zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu.

  5. Sklep oświadcza, że nie udziela informacji w przedmiocie sadzenia i hodowania roślin, których nasiona sprzedaje.

  6. Na terenie Polski posiadanie i sprzedaż nasion marihuany jest dozwolone. Natomiast uprawa nasion oraz pomoc w uprawie jest nielegalna. Dlatego też sklep TanieSianie.pl sprzedaje nasiona wyłącznie pod kątem kolekcjonerskim. Sklep nie bierze żadnej odpowiedzialności za szkody prawne, fizyczne lub moralne poniesione wskutek nieodpowiedniego wykorzystania zakupionych produktów. Sklep TanieSianie.pl nie wysyła nasion do państw, w których są one nielegalne. W większości krajów Unii Europejskiej np. Polska, Austria, Belgia, Holandia, Hiszpania, Republika Czeska, Wielka Brytania, Irlandia, Dania, Włochy oraz Szwajcaria posiadanie i handel nasionami konopi jest dozwolony, co nie musi oznaczać, że i tak jest w kraju Użytkownika. Upewnij się, jakie jest stanowisko Twojego kraju w sprawie posiadania i handlu nasionami, ponieważ w świetle prawa zamawiający bierze na siebie odpowiedzialność za naruszenie przepisów. Sklep TanieSianie.pl nie wysyła nasion do USA.

  7. Każdy produkt z ofert sklepu jest w oryginalnym opakowaniu producenta. Ponadto każdy produkt ma wykonany przez producenta opis nasion . Opisy na stronie jak i na opakowaniu służą celom edukacyjnym i kolekcjonerskim i nie są zachętą do łamania prawa. Wyłącznym właścicielem prawa do zdjęć i opisów produktów z oferty sklepu TanieSianie.pl są producenci tych produktów.

§ 2 WARUNKI TECHNICZNE SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ

  1. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z usług Sklepu:
    1. podłączenie do Internetu,
    2. poprawnie skonfigurowana przeglądarka,
    3. aktualne, czynne i poprawnie skonfigurowane konto poczty elektronicznej,
    4. włączona obsługa Cookies i Java Script
    5. program do odczytu plików formatu PDF.
  1. W razie korzystania przez Klienta ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych powyżej, Sklep nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania serwisu i zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość i przebieg procedury składania Zamówienia.
  2. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym, w tym w opiniach do Produktów.

§ 3 REJESTRACJA

  1. Rejestracja w Sklepie jest nieodpłatna i nieobowiązkowa.

  2. Rejestracja w Sklepie następuje w oparciu o prawidłowo wypełniony formularz rejestracyjny, w którym Klient podaje niezbędne dane identyfikacyjne (imię, nazwisko), adres e-mail oraz hasło; zaakceptowany, aktualny Regulamin Sklepu oraz złożone oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji Zamówień Klienta. Rejestracji konta można dokonać także przez odznaczenie odpowiedniego okienka w procesie składania Zamówienia. Na adres e-mail Klienta umieszczony w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca założenie konta. Z chwilą otrzymania wiadomości potwierdzającej rejestrację dochodzi do zawarcia umowy dotyczącej prowadzenia konta pomiędzy Klientem a Sklepem.

  3. Po zarejestrowaniu się w Sklepie, logowanie odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym lub zmienionych na podstawie późniejszego wniosku Klienta.

  4. W celu usunięcia konta Klienta ze Sklepu (wypowiedzenie umowy) należy wysłać wiadomość elektroniczną z wnioskiem o usunięcie konta na adres e-mail: sklep@taniesianie.pl z podaniem danych identyfikujących Klienta aktualnie zarejestrowanego w Sklepie. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których Sklep jest w trakcie realizacji Zamówienia złożonego przez Klienta. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego Zamówienia.

  5. Sklep dopuszcza składanie Zamówień bez konieczności rejestrowania się i logowania w Sklepie. W tym celu Klient każdorazowo w procesie składania Zamówienia jest zobowiązany wypełnić formularz elektroniczny przez wprowadzenie wymaganych przez Sklep danych koniecznych dla jego identyfikacji oraz zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży (imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej (e-mail), numer telefonu - opcjonalnie, adres dostawy). Klient ma obowiązek zaakceptować aktualny Regulamin wraz z oświadczeniem o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb Zamówienia. Brak rejestracji w Sklepie oznacza brak posiadania konta Klienta, które umożliwia dostęp do automatycznego śledzenia Zamówienia.

§4 ZAMÓWIENIA

  1. Informacje o dostępnym asortymencie w Sklepie stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

  2. Klient, składając Zamówienie, składa zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży zamawianych Produktów w Sklepie. Proces zamawiania Produktu rozpoczyna się potwierdzeniem cech świadczenia poprzez Stronę produktową. Klient informowany jest o przewidywanym czasie realizacji Zamówienia, dostępności produktu, cenie i sposobach zapłaty, jak i możliwych wariantach dostawy. W celu dostarczenia produktu Klient zobowiązany jest do podania swoich danych adresowych lub ich weryfikacji w przypadku uprzedniego zarejestrowania konta. Przed złożeniem zamówienia (poprzez użycie przycisku „zamawiam i płacę”) Klient potwierdza, iż zapoznał się z niniejszym Regulaminem wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb Zamówienia.

  3. Wysłane przez Sklep potwierdzenie przyjęcia Zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu zaproszenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli przed potwierdzeniem złożenia Zamówienia (przycisk „zamawiam i płacę”) Klient zakończy korzystanie z danej usługi i opuści Sklep, umowa nie zostanie zawarta.

  4. Klient dokonujący zakupu jako przedsiębiorca, zobowiązany jest do podania numeru NIP przy składaniu Zamówienia, w przeciwnym razie przyjmuje się, że kupuje jako Konsument.

  5. Ocena czy Klient będący przedsiębiorcą wpisanym do rejestru CEIDG ma status Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta jest dokonywana przez Sklep w stosunku do indywidualnego przypadku oraz w oparciu o ewentualne oświadczenia Klienta.

  6. W celu złożenia Zamówienia Klient zobowiązany jest dokonać wyboru, spośród dostępnych w Sklepie: zamawianych produktów, sposobu dostawy, sposobu płatności oraz wskazać adres dostawy. Wybór dokonywany jest przez: wybranie produktu i dodanie go do koszyka.

  7. Sprzedawca zastrzega, iż produkty umieszczone w kategorii „Promocja” oraz „Wyprzedaż” w oferowanych tam cenach dostępne są do wyczerpania zapasów. Szczegółowe zasady korzystania z promocji cenowych reguluje Załącznik do niniejszego Regulaminu w postaci Regulaminu promocji cenowych.

  8. Klient może wybrać nieograniczoną ilość produktów do Zamówienia spośród ilości danego Produktu dostępnego dla Zamówień, a w po przejściu do Koszyka otrzyma podsumowanie wybranych Produktów. Jeżeli ilość Produktów jest ograniczona, Sklep zaznacza taką informację na stronie produktowej.

  9. W przypadku niedostępności Produktów objętych Zamówieniem w magazynie, u dostawców Sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji Zamówienia Klienta, Sklep zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 14 (czternastu) dni, licząc od daty złożenia Zamówienia. W takim przypadku Klient ma prawo zadecydować, czy wyraża zgodę na realizację Zamówienia w okresie zaproponowanym przez Sklep czy od umowy odstępuje. W przypadku braku możliwości realizacji części Zamówienia, o którym mowa powyżej, Klient jest informowany o stanie Zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma możliwość dokonania wyboru pomiędzy:
    1. częściową realizacją - wybór przez Klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie Zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych Produktów;
    2. anulowania całości Zamówienia (odstąpienie).

W przypadku odstąpienia od umowy Sklep zwróci Klientowi wpłaconą tytułem ceny kwotę. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu Zamówienia lub rejestracyjnym. W razie niepodjęcia żadnej decyzji w ciągu 7 (siedmiu) dni od powiadomienia, Zamówienie zostanie anulowane w części Produktów niedostępnych.

§ 5 CENA PRODUKTÓW ORAZ FORMY PŁATNOŚCI

  1. Cena podana przy każdym Produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu zawierają podatek VAT (jeżeli ze względu na miejsce dostawy Towaru jest naliczany) i nie obejmują kosztów dostawy.

  2. Dostawa towaru odbywa się w następujących wariantach oferowanych w Sklepie:
    1. za pośrednictwem firmy kurierskiej (InPost, GLS, UPS, DPD, DHL, FedEx, Pocztex Kurier 48),
    2. za pośrednictwem Paczkomatów firmy InPost,
    3. listem poleconym priorytetowym,
    4. odbiór osobisty w placówkach Sklepu (w Katowicach, Wrocławiu, Warszawie i Gdańsku),

Informacje o kosztach dostawy dostępne są w procesie zamawiania przed złożeniem takiego Zamówienia.

  1. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach Produktów w zależności od zamówionego towaru i wyboru Klienta co do sposobu dostawy, przy składaniu Zamówienia.

  2. Wszystkie przesyłki są odpowiednio maskowane nie zdradzające zawartości przesyłki.

  3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności za Produkty:
    1. Przelew tradycyjny,
    2. Samodzielna płatność z wykorzystaniem kryptowalut Bitcoin i Etherneum,
    3. Płatności elektroniczne i kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Paylike.io - obsługę płatności prowadzi Paylike ApS z siedzibą: P.O. Pedersens Vej 14 Skejby, 8200 Aarhus N, Królestwo Danii,
    4. Płatność w opcji „za pobraniem” kartą lub gotówką w zależności od możliwości technicznych kuriera.
  1. W razie dokonania Zamówienia i wybrania innej opcji płatności niż przy odbiorze a niezaksięgowania wpłaty na poczet tego Zamówienia w ciągu czternastu (14) dni, Zamówienie zostaje anulowane. Po trzech (3) dniach roboczych od dokonania Zamówienia w przypadku braku zaksięgowania wpłaty Klient otrzyma na podany adres e-mail przypomnienie o wykonaniu płatności.
  1. Wydanie Zamówienia nastąpi w czasie określonym w potwierdzeniu Zamówienia i zaakceptowanym uprzednio przez Klienta, nie później jednak niż w ciągu 30 (trzydziestu) dni od daty zawarcia umowy. Na stronie produktowej Sklep podaje przewidywany czas wysyłki Zamówienia.

  2. W przypadku niektórych Produktów lub osiągnięcia określonej wartości Zamówienia, koszt dostawy ponosi Sklep, o czym Klient jest każdorazowo przed złożeniem Zamówienia informowany.

§ 6 REKLAMACJE

  1. Sklep jest zobowiązany do wydania Towaru bez wad.
  1. W przypadku stwierdzenia wadliwości dostarczonego Towaru, Klient może według swojego wyboru, skorzystać z uprawnień gwarancyjnych, o ile została udzielona gwarancja oraz z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przysługujące z tytułu rękojmi są uprawnieniami od siebie niezależnymi.

  2. W przypadku Umów Sprzedaży zawieranych z Konsumentami oraz Przedsiębiorcami o uprawnieniach konsumenta, Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi. Jest ona wyłączona w stosunku do Klienta o pozostałym statusie.

  3. W celu złożenia reklamacji należy poinformować Sklep o zaobserwowanych wadach, udokumentować je celem dokonania weryfikacji zastrzeżeń oraz ewentualnego usunięcia wad bez konieczności odsyłania Towaru do Sklepu. W przypadku konieczności odesłania Towaru do sklepu Sprzedawcy, Sprzedawca poinformuje składającego reklamację o tym w terminie do 14 dni od zgłoszenia reklamacji. Do odsyłanego Towaru należy dołączyć dokument potwierdzający zakup Produktu w Sklepie z opisem żądań. Reklamację można złożyć w formie elektronicznej na sklep@taniesianie.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

  4. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, można złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla reklamującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sklep, albo Sklep nie wymienił rzeczy na wolną od wad lub nie usunął wady.

  5. Jeżeli Klientem jest Konsumentem lub Przedsiębiorca o uprawnieniach konsumenta, może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.

  6. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Nie można odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

  7. Sklep niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, zajmie stanowisko co do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. O rezultacie rozpatrzenia reklamacji Sklep niezwłocznie zawiadomi składającego reklamację pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany w zgłoszeniu reklamacyjnym. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca o uprawnieniach konsumenta nie otrzyma stanowiska Sklepu co do reklamacji we wskazanym terminie, przyjmuje się, że Sklep uznał reklamację.

  8. Transport reklamowanych Produktów z tytułu rękojmi odbywa się na koszt Sklepu za pośrednictwem wskazanej przez Sklep formy wysyłki. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. W niektórych przypadkach nie jest konieczne wysyłanie reklamowanego Produktu, a Sprzedawca może poprzestać na oględzinach zdjęć dostarczonych przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę o uprawnieniach konsumenta, o czym poinformuje go po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego.

  9. W przypadku zaistnienia sporu pomiędzy Sklepem a Klientem co do zasadności odmowy uwzględnienia reklamacji, Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Klient może skorzystać z mediacji lub też polubownego sądownictwa poprzez dostarczenie do instytucji, przed którą będzie toczyło się postępowanie, odpowiedniego formularza – wniosku o mediację lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Lista przykładowych instytucji wraz z danymi teleadresowymi dostępna jest na stronie www.uokik.gov.pl. Ponadto pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Konsument ma dostęp do rozstrzygania sporów konsumenckich drogą elektroniczną za pomocą unijnej platformy internetowej (platforma ODR). Prawo takie nie przysługuje lub Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta. W przypadku Klientów zagranicznych powinni oni zorientować się jakie mają sposoby pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich w swoim kraju, a Sklep w razie konieczności przystąpi do takiej procedury.

§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą o uprawnieniach konsumenta, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Powinien wtedy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz dokonać zwrotu Towaru do Sklepu. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu można skorzystać z formularza odstąpienia od umowy zamieszczonego w załączniku do Regulaminu. Termin uważa się za zachowany jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca o uprawnieniach konsumenta wyśle oświadczenie o odstąpieniu w formie pisemnej na adres Sprzedającego lub drogą elektroniczną na e-mail: sklep@taniesianie.pl, najpóźniej w ostatnim dniu 14-dniowego okresu. Sprzedawca po wpłynięciu oświadczenia o odstąpienia w formie elektronicznej na ww. e-mail lub adres pocztowy potwierdzi niezwłocznie jego wpływ przez wysłanie informacji na adres poczty internetowej odstępującego. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy złożone po ww. terminie nie wywołuje skutków prawnych.

  2. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym i kompletnym, bez śladów użytkowania, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument lub Przedsiębiorcą o uprawnieniach konsumenta powinien postępować z Towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Ponosi on odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Jeżeli zwracany Towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki lub obniżenia zwracanej kwoty o równowartość towaru uszkodzonego, według wyboru Sklepu.

  3. Prawo Konsumenta lub Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem Zamówienia m.in. jest rzecz:
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  1. Zwracany Towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o odstąpieniu na adres magazynu Sklepu, tj. ul. Owocowa 10a, 40-158 Katowice. Konsument lub Przedsiębiorcą o uprawnieniach konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Produktu do Sklepu (koszty odesłania).

  2. W przypadku odstąpienia od umowy, wszystkie dokonane przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę o uprawnieniach konsumenta płatności, w tym koszty dostawy, zostaną przekazane na rzecz Konsumenta lub Przedsiębiorcy o uprawnieniach konsumenta niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  3. Zwrot płatności dokonanych kartą płatniczą lub przelewem elektronicznym następuje na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność, chyba, że Klient w sposób wyraźny złoży przed dokonaniem zwrotu inną dyspozycję zwrotu niegenerującą dla niego dodatkowych kosztów (np. w oświadczeniu o odstąpieniu).

  4. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania zamówionego towaru z powrotem od Kupującego lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

§ 8 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klientów przez Sprzedającego znajdują się w Polityce prywatności i Polityce cookies zamieszczonej na stronie Internetowej Sklepu.

§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Na każdy sprzedany przez Sklep Produkt wystawiana jest faktura VAT lub inny dokument rozliczeniowy zgodny z obowiązującymi przepisami podatkowymi. Faktura VAT jest dostarczana drogą elektroniczną na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej lub w formie tradycyjnej wraz z dostawą towaru. Akceptacja Regulaminu stanowi jednocześnie zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej.

  2. Prawem właściwym jest prawo polskie. Spory wynikłe pomiędzy Klientem a Sprzedawcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy, z tym zastrzeżeniem, że w odniesieniu do Konsumentów spory te będą rozpoznawane przed sądem właściwym według przepisów postępowania cywilnego.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi zarejestrowanych Klientów drogą e-mailową z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie po 14 dniach od powiadomienia. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia Zamówienia.

UWAGA!!!!!!!!!!

Prosimy nie zadawać pytań odnośnie uprawy, kiełkowania oraz pisania do nas bezsensownych rzeczy. Po pierwsze w Polsce uprawa jest nielegalna, możemy tylko posiadać i kolekcjonować nasiona. Po drugie na 95 % waszych pytań odpowiedź znajdziecie w sieci lub na forach internetowych. Prosimy oszczędzajcie nam czas, chociażby zamawiając na www . Pozwoli to na sprawniejsze działanie sklepu oraz odpowiednie tempo wysyłek.

Bestsellery
AK47 Auto
AK47 Auto
20,00 zł17,00 zł
BubbleGum Auto
BubbleGum Auto
20,00 zł17,00 zł
LSD Auto
LSD Auto
20,00 zł17,00 zł
60 Day Grapefruit Auto
60 Day Grapefruit Auto
20,00 zł17,00 zł
Speed Auto
Speed Auto
22,00 zł18,70 zł
Afghan Kush Auto
Afghan Kush Auto
20,00 zł17,00 zł
Critical Kush - BARNEY’S FARM
Critical Kush - BARNEY’S FARM
39,00 zł33,15 zł
Gorilla Glue Auto
Gorilla Glue Auto
20,00 zł17,00 zł
AK47
AK47
20,00 zł17,00 zł
Amnesia Haze Auto
Amnesia Haze Auto
20,00 zł17,00 zł
LSD
LSD
20,00 zł17,00 zł
White Widow Auto
White Widow Auto
20,00 zł17,00 zł
White Russian Auto
White Russian Auto
20,00 zł17,00 zł
Purple Lemonade Auto
Purple Lemonade Auto
27,00 zł22,95 zł
Girl Scout Cookies Auto
Girl Scout Cookies Auto
20,00 zł17,00 zł
Amnesia XXL Auto
Amnesia XXL Auto
20,00 zł17,00 zł
Amnesia Haze
Amnesia Haze
20,00 zł17,00 zł
Critical Kush
Critical Kush
20,00 zł17,00 zł
Afghan Kush
Afghan Kush
20,00 zł17,00 zł
Gorilla Cookies Auto
Gorilla Cookies Auto
27,00 zł22,95 zł
Nowości
Lemon Cherry Cookies Auto - FASTBUDS
Lemon Cherry Cookies Auto - FASTBUDS
58,00 zł49,30 zł
Apple Strudel Auto - FASTBUDS
Apple Strudel Auto - FASTBUDS
58,00 zł49,30 zł
Guava Auto - FASTBUDS
Guava Auto - FASTBUDS
58,00 zł49,30 zł
Papaya Cookies Auto - FASTBUDS
Papaya Cookies Auto - FASTBUDS
58,00 zł49,30 zł
Pound Cake Auto - FASTBUDS
Pound Cake Auto - FASTBUDS
58,00 zł49,30 zł
Sour Jealousy Auto - FASTBUDS
Sour Jealousy Auto - FASTBUDS
58,00 zł49,30 zł
Chimera Cut - ANESIA SEEDS
Chimera Cut - ANESIA SEEDS
181,00 zł126,70 zł
Sticky Boof - ANESIA SEEDS
Sticky Boof - ANESIA SEEDS
181,00 zł126,70 zł
Purple Lobster - ANESIA SEEDS
Purple Lobster - ANESIA SEEDS
181,00 zł126,70 zł
Coco Jambo - ANESIA SEEDS
Coco Jambo - ANESIA SEEDS
169,00 zł118,30 zł
Indigo Sapphire - ANESIA SEEDS
Indigo Sapphire - ANESIA SEEDS
169,00 zł118,30 zł
Wham Boom - ANESIA SEEDS
Wham Boom - ANESIA SEEDS
169,00 zł118,30 zł
Violet Face - ANESIA SEEDS
Violet Face - ANESIA SEEDS
165,00 zł115,50 zł
Elementz - ANESIA SEEDS
Elementz - ANESIA SEEDS
170,00 zł119,00 zł
Smashberry Fumez Auto - ANESIA SEEDS
Smashberry Fumez Auto - ANESIA SEEDS
140,00 zł98,00 zł
Frozen Face Auto - ANESIA SEEDS
Frozen Face Auto - ANESIA SEEDS
134,00 zł93,80 zł
Sun of a Peach - ANESIA SEEDS
Sun of a Peach - ANESIA SEEDS
173,00 zł121,10 zł
Epic Buzz Auto - ANESIA SEEDS
Epic Buzz Auto - ANESIA SEEDS
140,00 zł98,00 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?Załóż konto
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl