Nasiona Marihuany OG Kush Auto

Dostępność:duża ilość
Wysyłka w:24 godziny
Cena:20,00 zł 20.00
ilośćszt.
Zyskujesz 0 pkt [?]
dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane

Nasiona Marihuany OG Kush Auto opis produktu

Auto OG Kush

Odmiana Auto OG Kush to krzyżówka OG Kush z Ruderalis. Odmiana należy do grupy roślin o podwyższonej odporności i daje bardzo dobry plon. Polecana dla początkujących kolekcjonerów. W przypadku outdoor'u mogą kwitnąć o każdej porze roku, pod warunkiem że temperatura nie spada poniżej 10°C.

PRZEZNACZENIE: Indoor/Outdoor
GENY: OG Kush x Ruderalis
TYP: Głównie Indica
CZAS KWITNIENIA: 7–8 tyg.
PORA ZBIORÓW OUTDOOR: 9–10 tyg.
PLON (in/out): 400 g/m2/ 40–150 g/roślina
WYSOKOŚĆ (in/out): 70–150 cm
THC: 18–21%
CBD: średnie

1szt. - 20zł
3szt. - 54zł
5szt. - 85zł
10szt. - 160zł
25szt. - 387zł
50szt. - 750zł
100szt. - 1450zł

Dane techniczne - OG Kush Auto

PRZEZNACZENIEAutomaty (Indoor/Outdoor)
GENOTYPGłównie Indica
PLONŚredni (350g-450g/m2 Indoor)
THC 21-25%
CZAS KWITNIENIA7 - 9 tygodni
WYSOKOŚĆNiskie (do 80cm)
DLA POCZĄTKUJĄCYCHTak
FEMINIZOWANETak

OG Kush Auto - opinie

15 maja 2018

Dostałem kilka sztuk tego OG w gratisie przy zamówieniu innych nasion, wszystkie ładnie zakwitły, dobra moc i piękny zapach, nie spodziewałem sie że wyjedzie tak dobry susz, polecam przetestować

7 sierpnia 2018

w Stanach nadal jest bum na Og Kush i sie nie dziwie bo mega kozaczek, dobra moc i spoko plon, do tego ten smak

28 sierpnia 2018

Jak na automat to bardzo cieszący, ładny i zdrowy kwiat, plon duży, moc jest jaka być powinna. Dostawa szybka i ładnie zapakowana, pozdrawiam TanieSianie ;)

11 września 2018

Spróbowałem tego automatu i wyszedł mi bardzo fajnie, póki co zostaję przy nim ale na pewno spróbuję innych

25 listopada 2018

Super wszystko doszło i nawet gazetka się przydała:) zobaczymy co z tego wyjdzie ale przesyłka i gratisy zajefajne

26 listopada 2018

Wszystko tak jak w opisach na stronie!!!! Bardzo miłe zaskoczony to moje pierwsze zakupy u Farmera. Paczka pewnie zapakowana super gazetka gratisy i jeszcze 4 pestki gratis :D FIRMA NIE Z PIERWSZEJ ŁAPANKI!!!

13 marca 2019

Fajna indica z wysoką zawartością thc, jest naprawdę dobrym rodzajem

11 sierpnia 2019

Polecam OG KUSH fajnie się kozaczy i daje dobre owoce :)

30 sierpnia 2019

Polecam nasiona dobrej jakości, wszystkie zdrowe zero problemów od samego początku do końca. Polecam sklep

14 września 2020

kupiłem 7 nasionek. 5 ziaren zjarałem od razu z wiadra i prawie nic nie kopło.

25 września 2020

Byku tych nasion się nie pali haha ale Cię poniosło hehe

11 października 2020

Arek ma mistrza hahah

3 grudnia 2020

Ten sklep to jest weed bomba na 5 stars przy kupnie za 100PLN dostalem nasiona za 200 PLN bardzo dziekuje wszystko poszlo ze hoho 100% zadowolenia będę tu zagladal bo warto pozdrowienia dla Pani .......

3 lutego 2021

Nasionka właśnie dostałem w gratisie . Zasiane , i czekamy na pomidorki

4 marca 2021

Tylko na lato czekam juz od grudnia i tak zamowilem 30 nasion a moze te jeszcze kupie a moze te kur** a teraz rozkmina gdzie to wszystko wsadzic hahaha bedzie wesolo

12 marca 2021

Polecam znaleźć spota w lesie głębiej gdzieś, żeby się jakiś grzybiarz nie napatoczył :P Dobrym miejscem są młodniki ogrodzone przed zwierzętami. Masz tam sporo światła, młode drzewka maja ok 70-150 cm i można wśród nich ładnie skitrać krzaki :) No i plus taki że żadne dziki,sarny czy jelenie nie zrobią ci wyżerki na spocie. No i dobrze by było żebyś koło spota miał jakieś źródło wody, żeby nie targać z chaty :) Pozdrawiam growerów ;]

20 marca 2021

Właśnie zamówiłem pierwszy raz tutaj i ogólnie dopiero zaczynam przygodę z Kolekcjonowaniem :) pozdrawiam

14 kwietnia 2021

Jak na razie kiełkowność 100% paczka bez przypału szybka wysyłka, fajne gratisy. Rośliny rosną zdrowo, widać, że mocne geny choć jak na razie żadna nie wyrosła do końca. Pozdrawiam z Holandii :)

Darmowa Dostawa
Darmowa dostawa (List polecony priorytetowy) już od 100,00 zł.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?Załóż konto
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl