Blog kategorie
Bestsellery
AK47 Auto
AK47 Auto
20,00 zł14,00 zł
BubbleGum Auto
BubbleGum Auto
20,00 zł14,00 zł
60 Day Grapefruit Auto
60 Day Grapefruit Auto
20,00 zł14,00 zł
LSD Auto
LSD Auto
20,00 zł14,00 zł
Speed Auto
Speed Auto
22,00 zł15,40 zł
Afghan Kush Auto
Afghan Kush Auto
20,00 zł14,00 zł
Gorilla Glue Auto
Gorilla Glue Auto
20,00 zł14,00 zł
Critical Kush - BARNEY’S FARM
Critical Kush - BARNEY’S FARM
39,00 zł31,20 zł
AK47
AK47
20,00 zł14,00 zł
Amnesia Haze Auto
Amnesia Haze Auto
20,00 zł14,00 zł
LSD
LSD
20,00 zł14,00 zł
Amnesia XXL Auto
Amnesia XXL Auto
20,00 zł14,00 zł
White Widow Auto
White Widow Auto
20,00 zł14,00 zł
Purple Lemonade Auto
Purple Lemonade Auto
27,00 zł18,90 zł
Girl Scout Cookies Auto
Girl Scout Cookies Auto
20,00 zł14,00 zł
White Russian Auto
White Russian Auto
20,00 zł14,00 zł
Afghan Kush
Afghan Kush
20,00 zł14,00 zł
Critical Kush
Critical Kush
20,00 zł14,00 zł
Gorilla Cookies Auto
Gorilla Cookies Auto
27,00 zł18,90 zł
Amnesia Haze
Amnesia Haze
20,00 zł14,00 zł

Reklama konopi na Super Bowl

0
Reklama konopi na Super Bowl

Sport nigdy nie został okrzyknięty za jego postępowość, więc nic dziwnego, że CBS (CBS to największa stacja telewizyjna w USA, transmituje finał Super Bowl) odrzuciło reklamę komercyjną, która opowiada się za legalizacją marihuany. Acreage Holdings, firma produkująca konopie indyjskie działające w 15 stanach, miała nadzieję, że w niedzielę, 3 lutego, uruchomi reklamę telewizyjną podczas transmisji z rozgrywek mistrzowskich NFL. Jednak sieć nie pokazała proponowanego miejsca po zobaczeniu wstępnego szkicu, zgodnie z firma.

George Allen, prezes Acreage Holdings, powiedział Bloombergowi, że reklama jest próbą "stworzenia kampanii poparcia dla wyborców, którzy gubią się w dialogu". Pokazanie reklamy podczas gry byłoby dobrym sposobem na wypełnienie tej misji. . "Trudno konkurować z ilością uwagi, którą dostaje się, gdy emituje powietrze podczas Super Bowl" - powiedział.

Podczas gdy celem reklamy jest wzbudzić szczere emocje związane z zakazem używania konopi indyjskich, w ostatecznym rozrachunku wydaje się, że jest ona zbyt waniliowa i ekskluzywna.
Reklama omawia niesprawiedliwość konopi indyjskich, ale nigdy nie pokazuje żadnych komunikatów ani obrazów, które potwierdzają najprawdziwsze niesprawiedliwości związane z konopiami indyjskimi (takimi jak wojna z narkotykami i demografia osób, które najbardziej ucierpiały w firmach takich jak Acreage Holdings, aby móc istnieć w pierwsze miejsce). Mając ponad 100 milionów widzów, jest to najczęściej oglądane wydarzenie telewizyjne roku. Ile chce CBS za tego rodzaju reklamę? Około 5 milionów dolarów na każde 30 sekund czasu antenowego. Dział już wyprodukował reklamę i był gotowy zapłacić pieniądze, aby ją uruchomić.

TanieSianie Komentarze (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?Załóż konto
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl