Blog kategorie
Ważna informacja

Materiał chroniony prawem autorskim, wszelkie prawa zastrzeżone. Artykuły na tym blogu są naszą własnością. Dalsze rozpowszechnianie artykułu zabronione, jedynie za naszą zgodą.

USA - Starbucks może być pierwszą wielką siecią, która wprowadzi napoje z konopi indyjskich 0
USA - Starbucks może być pierwszą wielką siecią, która wprowadzi napoje z konopi indyjskich

USA - Starbucks może być pierwszą wielką siecią, która wprowadzi napoje z konopi indyjskich

Starbucks Corp. (SBUX) może być pierwszą siecią fast-food do wypuszczania napojów z konopi indyjskich, według analityków z Cowen. Chociaż może upłynąć trochę czasu, zanim klienci będą łykać latarenki z CBD od giganta kofeiny z Seattle.

Cowen opublikował w poniedziałek ponad 100 stron analiz na rynku CBD. Zespoły konsumenckie, służby zdrowia, przemysłowe i regulacyjne firmy szacują, że produkty kanabidiolowe niepsychotynowe będą generalnie generować ponad 16 mld USD sprzedaży detalicznej do 2025 r.

Vivien Azer, starszy analityk Cowen specjalizujący się w sektorze napojów, tytoniu i konopi indyjskich, wskazuje na wzrost trendów wyszukiwania w Google oraz czterokrotny wzrost liczby produktów konopnych sprzedawanych w Amazon w ciągu ostatnich sześciu lat, jako dowód rosnącego zainteresowania i wykorzystania.

W dzisiejszych czasach zorientowany na dobrostan związek z konopi indyjskich jest podawany we wszystkich rodzajach, od baniek do kąpieli. "W naszych comiesięcznych ankietach konsumenckich byliśmy zaskoczeni, że prawie siedem procent respondentów w styczniu 2019 r. Zgłosiło stosowanie CBD jako suplementu" - napisał w raporcie Azer. "Ten silny interes konsumentów jest potwierdzany przez rosnącą liczbę marek i czynników, które są obecnie dostępne dzięki coraz bardziej zróżnicowanym kanałom sprzedaży detalicznej, w tym Amazon, Sephora i Neiman Marcus."

Dynamika napojów

Wprowadzanie CBD w napojach stało się modne w wielu niezależnych kawiarniach i restauracjach, co skłoniło organy regulacyjne w kilku stanach USA do wprowadzenia zakazu stosowania CBD jako dodatku.

Wcześniej w tym miesiącu departament zdrowia w Nowym Jorku nakazał, aby bary i restauracje przestały sprzedawać żywność i napoje zawierające ten związek. Amerykański komisarz ds. Żywności i leków, Scott Gottlieb, powiedział w grudniu, że jego agencja szuka "dróg" do legalizacji sprzedaży CBD w żywności, napojach i suplementach.

"Dynamika jest płynna, najprawdopodobniej opóźnia przyjęcie od głównych graczy kawy, takich jak Starbucks w najbliższym czasie", napisał w raporcie analityk Cowen, Andrew Charles. "Gdyby rozporządzenie w sprawie olejów CBD jako dodatku do zmiany żywności lub napojów lub rzemieślniczych / niezależnych kawiarni znalazło sposób na dostosowanie się do istniejącego rozporządzenia, moglibyśmy wyobrazić sobie, że Starbucks ostatecznie będzie pilotował ten składnik".

Zapytany w późnym styczniowym wywiadzie z gospodarzem CNBC Jimem Cramerem, czy Starbucks wprowadzi pozycje z menu konopi indyjskich, dyrektor generalny Kevin Johnson powiedział, że nie jest to częścią obecnego planu firmy.

"Zdajemy sobie sprawę z tego, co dzieje się wokół CBD, THC i wszystkich trendów w branży. . . Zawsze będziemy śledzić trendy konsumenckie i nowe pomysły "- powiedział Johnson. "Myślę, że jest wiele kwestii, które musielibyśmy przemyśleć. W tej chwili nie ma go w planie działania. "

Charles powiedział, że Starbucks jest "najbardziej przyszłościowym" innowatorem w zakresie napojów w porównaniu z takimi firmami jak Dunkin 'Brands Group, Inc. (DNKN), Tim Hortons (QSR.TO) i McDonald's Corp. (MCD). Jednym z przykładów jest odważna, pilotażowa ekspansja firmy na sprzedaż piwa i wina w celu zwiększenia ruchu w sklepach wieczorowych.

Charles zauważa, że Starbucks będzie miał przeszkodę naukową, łańcuch dostaw i regulacje, zanim będzie można wprowadzić drinka CBD.

"Wierzymy, że Starbucks będzie potrzebował lepiej zrozumieć nauki kryjące się za składnikiem, oprócz standardowej oceny wszelkich nowych SKU wokół dostępności łańcucha dostaw, a także spełnienia wysokich standardów usług Starbucks" - napisał Charles.

"Biorąc pod uwagę duże uzależnienie Starbucks od biznesu typu drive-thru przy ponad 50% sprzedaży i 80% ciągłego rozwoju, SBUX musiałby uzyskać jasność co do potencjalnej odpowiedzialności związanej z sprzedażą napojów z konopi indyjskich przed wprowadzeniem".

Udziały Starbucks wzrosły o 0,06 proc., Do 71,34 USD, o godzinie 1:16. ET w poniedziałek. "Miłośnicy gorącej czekolady mają tendencję do żałowania, że był to rok 1998."

TanieSianie Komentarze (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?Załóż konto
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl