Blog kategorie
Bestsellery
AK47 Auto
AK47 Auto
20,00 zł14,00 zł
BubbleGum Auto
BubbleGum Auto
20,00 zł14,00 zł
60 Day Grapefruit Auto
60 Day Grapefruit Auto
20,00 zł14,00 zł
LSD Auto
LSD Auto
20,00 zł14,00 zł
Speed Auto
Speed Auto
22,00 zł15,40 zł
Afghan Kush Auto
Afghan Kush Auto
20,00 zł14,00 zł
Gorilla Glue Auto
Gorilla Glue Auto
20,00 zł14,00 zł
Critical Kush - BARNEY’S FARM
Critical Kush - BARNEY’S FARM
39,00 zł31,20 zł
AK47
AK47
20,00 zł14,00 zł
Amnesia Haze Auto
Amnesia Haze Auto
20,00 zł14,00 zł
LSD
LSD
20,00 zł14,00 zł
White Widow Auto
White Widow Auto
20,00 zł14,00 zł
Amnesia XXL Auto
Amnesia XXL Auto
20,00 zł14,00 zł
Purple Lemonade Auto
Purple Lemonade Auto
27,00 zł18,90 zł
Girl Scout Cookies Auto
Girl Scout Cookies Auto
20,00 zł14,00 zł
White Russian Auto
White Russian Auto
20,00 zł14,00 zł
Afghan Kush
Afghan Kush
20,00 zł14,00 zł
Critical Kush
Critical Kush
20,00 zł14,00 zł
Gorilla Cookies Auto
Gorilla Cookies Auto
27,00 zł18,90 zł
Amnesia Haze
Amnesia Haze
20,00 zł14,00 zł

USA - Starbucks może być pierwszą wielką siecią, która wprowadzi napoje z konopi indyjskich

0
USA - Starbucks może być pierwszą wielką siecią, która wprowadzi napoje z konopi indyjskich

Starbucks Corp. (SBUX) może być pierwszą siecią fast-food do wypuszczania napojów z konopi indyjskich, według analityków z Cowen. Chociaż może upłynąć trochę czasu, zanim klienci będą łykać latarenki z CBD od giganta kofeiny z Seattle.

Cowen opublikował w poniedziałek ponad 100 stron analiz na rynku CBD. Zespoły konsumenckie, służby zdrowia, przemysłowe i regulacyjne firmy szacują, że produkty kanabidiolowe niepsychotynowe będą generalnie generować ponad 16 mld USD sprzedaży detalicznej do 2025 r.

Vivien Azer, starszy analityk Cowen specjalizujący się w sektorze napojów, tytoniu i konopi indyjskich, wskazuje na wzrost trendów wyszukiwania w Google oraz czterokrotny wzrost liczby produktów konopnych sprzedawanych w Amazon w ciągu ostatnich sześciu lat, jako dowód rosnącego zainteresowania i wykorzystania.

W dzisiejszych czasach zorientowany na dobrostan związek z konopi indyjskich jest podawany we wszystkich rodzajach, od baniek do kąpieli. "W naszych comiesięcznych ankietach konsumenckich byliśmy zaskoczeni, że prawie siedem procent respondentów w styczniu 2019 r. Zgłosiło stosowanie CBD jako suplementu" - napisał w raporcie Azer. "Ten silny interes konsumentów jest potwierdzany przez rosnącą liczbę marek i czynników, które są obecnie dostępne dzięki coraz bardziej zróżnicowanym kanałom sprzedaży detalicznej, w tym Amazon, Sephora i Neiman Marcus."

Dynamika napojów

Wprowadzanie CBD w napojach stało się modne w wielu niezależnych kawiarniach i restauracjach, co skłoniło organy regulacyjne w kilku stanach USA do wprowadzenia zakazu stosowania CBD jako dodatku.

Wcześniej w tym miesiącu departament zdrowia w Nowym Jorku nakazał, aby bary i restauracje przestały sprzedawać żywność i napoje zawierające ten związek. Amerykański komisarz ds. Żywności i leków, Scott Gottlieb, powiedział w grudniu, że jego agencja szuka "dróg" do legalizacji sprzedaży CBD w żywności, napojach i suplementach.

"Dynamika jest płynna, najprawdopodobniej opóźnia przyjęcie od głównych graczy kawy, takich jak Starbucks w najbliższym czasie", napisał w raporcie analityk Cowen, Andrew Charles. "Gdyby rozporządzenie w sprawie olejów CBD jako dodatku do zmiany żywności lub napojów lub rzemieślniczych / niezależnych kawiarni znalazło sposób na dostosowanie się do istniejącego rozporządzenia, moglibyśmy wyobrazić sobie, że Starbucks ostatecznie będzie pilotował ten składnik".

Zapytany w późnym styczniowym wywiadzie z gospodarzem CNBC Jimem Cramerem, czy Starbucks wprowadzi pozycje z menu konopi indyjskich, dyrektor generalny Kevin Johnson powiedział, że nie jest to częścią obecnego planu firmy.

"Zdajemy sobie sprawę z tego, co dzieje się wokół CBD, THC i wszystkich trendów w branży. . . Zawsze będziemy śledzić trendy konsumenckie i nowe pomysły "- powiedział Johnson. "Myślę, że jest wiele kwestii, które musielibyśmy przemyśleć. W tej chwili nie ma go w planie działania. "

Charles powiedział, że Starbucks jest "najbardziej przyszłościowym" innowatorem w zakresie napojów w porównaniu z takimi firmami jak Dunkin 'Brands Group, Inc. (DNKN), Tim Hortons (QSR.TO) i McDonald's Corp. (MCD). Jednym z przykładów jest odważna, pilotażowa ekspansja firmy na sprzedaż piwa i wina w celu zwiększenia ruchu w sklepach wieczorowych.

Charles zauważa, że Starbucks będzie miał przeszkodę naukową, łańcuch dostaw i regulacje, zanim będzie można wprowadzić drinka CBD.

"Wierzymy, że Starbucks będzie potrzebował lepiej zrozumieć nauki kryjące się za składnikiem, oprócz standardowej oceny wszelkich nowych SKU wokół dostępności łańcucha dostaw, a także spełnienia wysokich standardów usług Starbucks" - napisał Charles.

"Biorąc pod uwagę duże uzależnienie Starbucks od biznesu typu drive-thru przy ponad 50% sprzedaży i 80% ciągłego rozwoju, SBUX musiałby uzyskać jasność co do potencjalnej odpowiedzialności związanej z sprzedażą napojów z konopi indyjskich przed wprowadzeniem".

Udziały Starbucks wzrosły o 0,06 proc., Do 71,34 USD, o godzinie 1:16. ET w poniedziałek. "Miłośnicy gorącej czekolady mają tendencję do żałowania, że był to rok 1998."

TanieSianie Komentarze (0)

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?Załóż konto
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl