Blog kategorie
Ważna informacja

Materiał chroniony prawem autorskim, wszelkie prawa zastrzeżone. Artykuły na tym blogu są naszą własnością. Dalsze rozpowszechnianie artykułu zabronione, jedynie za naszą zgodą.

Wpływ konopi na budowanie masy mięśniowej

2
Wpływ konopi na budowanie masy mięśniowej

Istnieje mnóstwo różnych i często sprzecznych opinii na temat skutków marihuany; niektórzy twierdzą, że ma właściwości lecznicze, a niektórzy twierdzą, że ma tylko negatywne skutki. Długotrwałe używanie marihuany wiążę się jednak ze zmianami w ciele, co może skutkować obniżeniem wzrostu masy mięśniowej. Mniejszy „overload”

Zasada „overload” w ćwiczeniach jest istotną częścią wszystkich ulepszeń w układzie mięśniowym i sercowo-naczyniowym. Przesuwanie mięśni do punktu upadku jest podstawą hipertrofii i wynikającej z tego poprawy wytrzymałości. Marihuana jest łagodnym halucynogenem i ma pewne właściwości depresyjne i hamujące działanie alkoholu, więc może to spowodować, że będziesz mniej zainteresowany pobijaniem swoich rekordów.

Obniżony testosteron
Testosteron ma kluczowe znaczenie dla wzrostu mięśni. Wielu sportowców przyjmuje sterydy anaboliczne, takie jak testosteron, w celu zwiększenia masy mięśniowej. Według Amerykańskiej Akademii Lekarzy Rodzinnych, AAFP, długotrwałe stosowanie marihuany obniża poziom testosteronu u mężczyzn. Rezultatem obniżenia testosteronu jest obniżenie masy mięśniowej. Niski poziom testosteronu pozostawi uczucie większej zmęczenia niż normalnie, a to prawdopodobnie przełoży się na mniej wysiłku lub mniej wysiłku podczas ćwiczeń.

Złe odżywianie
Marihuana zwiększa poziom substancji chemicznych w mózgu, które wpływają na głód, i powoduje, że użytkownicy marihuany szczególnie pragną słodyczy. Według Krajowego Centrum Zapobiegania Konfederacji i Informacji Australii, seria badań na ludziach potwierdziła anegdotyczne doniesienia, że haj powoduje "gastro", slangowe określenie głodności wysokokalorycznej żywności, która ma niską wartość odżywczą. Organizm zamienia te dodatkowe kalorie w zapasy tłuszczu, co ma negatywny wpływ na wzrost mięśni.

TanieSianie Komentarze (2)

wal
29 listopada 2018

Czyli trzeba bić teścia, nie palić przed treningiem i jeść zdrowo, wtedy bedzie szła masa i można czasem lolka skręcić ;)

Bartek 24
29 listopada 2018

Na redukcji to jedna mniej pale bo gastro przeszkadza :D

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła?Załóż konto
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl